Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sahste | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Suś adres zarejestrowany26.09.2006 @23:34:17 ostatnio na stronie05.01.2009 @00:23:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3311641
digarty9 komentarze54 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Szeptucha    25.06.2007 @20:48:38
uadne dredki
_______
....The Imp of the Perverse....
~Saymoo    22.06.2007 @12:13:48
profilowe robione na amfiku w zdrojowym?
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~Saymoo    22.06.2007 @12:12:35
dziekowal
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~sahste    21.06.2007 @23:48:30
oj Basia nieładnie:P
_______
herzlich wilkomen do oceniania my foto:P
~bouquasha    21.06.2007 @23:38:53
no i chuj!
_______
o jejku jej!
~samo26    21.06.2007 @23:34:32
notom się pomylił zdrowo ale tamtego nie widział więc looz
_______
...życie w tym punkcie jest powikłane...
~gregory23    21.06.2007 @23:17:58
czyli ten sam o którym myślałem
W jeleniej masz jeszcze jeden po prawej jak wjeżdżasz od Maciejowej ..
_______
Chwila, która trwa
może być najlepszą z twoich chwil,
~gregory23    13.06.2007 @00:15:22
ten krzyż to na szybowcowej w Jeleniej ?? Czy kolo Strzegomia ?
_______
Chwila, która trwa
może być najlepszą z twoich chwil,
~bouquasha    09.06.2007 @14:27:04
oooo...widzę, ze sie postarałeś z tym komentarzem
nie ma to tamto:D
jak tam po 'bibie?' ... bo ja to już zdążyłam umrzeć haha
a wieczorem na następną impreze....
pzdr! i żyj coś!:P
_______
o jejku jej!
~mikonqp    03.02.2007 @01:10:48
oceniłem na własne niewymuszone odczucie pzdr
_______
a gdyby się nudziło - zapraszam do mnie - http://www.mikonqp.digart.pl
~Arieanne    20.11.2006 @23:40:16
Podpis mialam na mysli Czlowiek sie wyslowic juz nie umie jak za malo spi A chodzilo mi o to, ze takie zdjecie ilustrujace WYKLAD to jednak cos innego niz zdjecie ilustrujace po prostu czysta kartke pozdr!
_______
Ani dnia bez kreski...
~szasiakate    20.11.2006 @23:40:08
zgubiłeś się w świecie? a dla po czemu?;p
_______
już nie kocham cię
tylko trawa
jest mniej zielona
gdy przechodzisz obok
obojętnie
~szasiakate    16.11.2006 @19:14:24
eeee co tam?

_______
już nie kocham cię
tylko trawa
jest mniej zielona
gdy przechodzisz obok
obojętnie
~Saymoo    14.11.2006 @00:41:01
mariolkaheheh znam mariolke
nizszy jacek ten drugi to mateusz tak myslalam... mieszkamy na jednym osiedlu :D
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~szasiakate    10.11.2006 @18:37:57
eee czyżbyś się znudził digiem słonko? bo pustki tu straszne widze;p buźka
_______
już nie kocham cię
tylko trawa
jest mniej zielona
gdy przechodzisz obok
obojętnie
~Munia    05.11.2006 @10:55:57
No to tylko życzyć żeby wszystkie wychodziły Pozdrawiam
_______
..."Na pustyni jest się samotnym. Równie samotnym jest się wśród ludzi"...
..."Pustynię upiększa to, że gdzieś w sobie kryje studnię"...
~desunia    05.11.2006 @00:18:59
Hehe no to witamy...
_______
Kocham życie...
~szasiakate    03.11.2006 @00:00:56
witam Cię śmiechowo na digartowej planecie mężczyzno mojego życia;p
_______
już nie kocham cię
tylko trawa
jest mniej zielona
gdy przechodzisz obok
obojętnie
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt